Tai auditorinis simuliacinis žaidimas skirtas parodyti, kaip formuojasi rinka, pasiūlos paklausos dėsniai bei nusistovi rinkos kaina.
Žaidimo struktūra yra pakankamai paprasta ir lanksti, todėl jį galima naudoti ir kaip priemonę bendrai pažinčiai su simuliaciniais žaidimais.
Toliau pateikiama žaidimo struktūra ir taisyklės, tačiau norėdami žaisti žaidimą turėtumėte atsispausdinti šio žaidimo medžiagą (korteles), be kurių negalėsite jo žaisti.
Ugdomi įgūdžiai ir žinios
Derybiniai ir pardavimo įgūdžiai, komandinis darbas, investavimo žinios.
Pritaikymo galimybės
Tinka supažindinti su verslu. Gali būti pritaikomas kaip komandos formavimo žaidimas, taip pat strateginio planavimo ir derybų meno mokymams.
Žaidimo istorija. Vėlyvieji viduramžiai. Vandenyno viduryje pradeda skęsti pirklių laivas, gelbėdamiesi jie sugeba pasiekti negyvenamąją salą ir pradeda kviesti pagalbą. Prie salos prisišvartuoja kitas pirklių laivas, tačiau jie neturi vietos priimti papildomus žmones. Visgi jie nusprendžia padėti nelaimėliams ir sumano parduoti jiems įvairių saloje išgyventi galinčių padėti daiktų.
Žaidimo veikėjai (dalyvių vaidmenys):
Nuskendusio laivo įgulos nariai pasiskirstę į tarpusavyje konkuruojančias ir dėl išlikimo kovojančias grupeles.
Kiekviena komanda gauna ribotą kiekį pinigų ir traukia misijų korteles, kuriose pateikiami daiktų, kuriuos jie turi įsigyti sąrašai. Jei keliose misijoje tas pats daiktas pasikartoja, komanda turi įsigyti kelis daiktus. Misijos suskirstytos pagal sudėtingumą (kiekviena komanda traukia korteles iš trijų misijų grupių).
Pirkliai parduodantys daiktus, tarpusavyje konkuruojančios dėl didesnio uždarbio.
Kiekvienas šios įgulos narys gauna įvairius daiktus žyminčias korteles ir turi paprastą tikslą – įrodyti kitiems pirkliams, kad yra pranašesnis ir siekia uždirbti kuo daugiau pinigų tuos daiktus parduodamas.
Veikėjai paskirstomi traukiant burtus.
Laimėtojai: laimi daugiausiai taškų už misijų įvykdymą surinkusi nuskendusio laivo pirklių komanda ir daugiausiai uždirbusi daiktus pardavinėjusių pirklių komanda.